emmajosefined.blogg.se

2015.05.22

Kategori: Allmänt

Solen skiner idag. Kommer det bli en bättre dag då? Jag hoppas det, av hela mitt hjärta. 

Ja, ångesten sitter fortfarande kvar och jag får anstränga mig hårt för att hålla tankarna borta från vart jag ska. Tänk på något annat. Tänk på något annat... 
Han hjälpte igår. Jag trodde inte det. (Inte för att det är han utan för att jag inte brukar dela med mig) 
Jag är glad att Han hjälpte, orkade och stod ut. Jag vet att, i dessa perioder och svåra stunder, är jag enormt svår, energikrävande och jobbig att vara i närheten av. Men Han stannade. 
Han stannade. 

Jag behövde honom där, oerhört mycket, utan att behöva eller kunna säga det. Kanske han förstod det. Det var ju inte vi som är problemet. 

Han. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: