emmajosefined.blogg.se

20151015

Kategori: Allmänt

Vänner. Vad hade man gjort utan dem. Mina vänner! Vad hade Jag gjort utan dem?! 

Ikväll har jag haft den bästa, mysigaste och mest avkopplande kväll på väldigt väldigt länge. Kommer hem till Matea för att börja kolla på en ny serie. Kommer in till världens mys med tända ljus, massa gott snacks och varmt te. 
Så mycket kärlek. Så mysigt vi hade det. Precis vad jag behövde efter den omvälvande period som varit. 

Jag har börjat komma igång någorlunda med träningen igen efter 1 1/2 veckas sjukdom. Det tar sig och det känns skönt. Tog en väldigt lång powerwalk idag och ventilerade med älskling. Han är bra där. Bra på att lyssna och låta mig ventilera. Jag gillar han. 

I tisdags var det fotbollsträning och det fick mig verkligen att inse hur mycket positiv energi det ger mig. Jag glömmer allt annat, all världens problem, kopplar av och bara befinner mig i nuet. Fantastiska tjejer som ger så mycket skratt. Det smittar och är alldeles härligt. 

Har spenderat lite tid hos en annan vän idag. Förstår inte hur hon står ut med min beslutsångest men guld värd är hon! Tack bästa Evelina för magin med mitt hår och ännu mer tack för alla kvalitetstimmar vi spenderat de senaste veckorna på salongen! 

Så lite kärlek försöker jag sprida nu innan det är dags för sömn. Ser fram emot fredag som bjuder på restauranghäng och lite partaj med laget, lördagen som bjuder på mys-i-soffan, kolla-film-hela-dagen med bästa vän och söndag när första inomhusträningen tar plats! 
#Toppenhelg

Puss




Bönpasta med pesto, kyckling, färska champinjoner och körsbärstomater 






Fick extremt craving på sockrade vingummi




Kommentarer


Kommentera inlägget här: