emmajosefined.blogg.se

Veckans favoriter

Kategori: Allmänt

 
Har hamnat i en, ekonomiskt mindre bra, men otroligt god vana. Kaffe Latte från Espresso House! Har blivit någon för mycket under veckan, men det är ju så gott! Extra kärlek till skummet som lägger sig i muggen efteråt. 
 
Finn Crisp har hittat tillbaka till mitt skafferi. Börjar varje arbetsdag med två finn crisp med ägg, kalkon och grönsaker. Nom nom nom!
 
Bästa lunchen i veckan har definitivt varit bönpasta (från Risenta) serverad med härlig god chilifärs, gjord på nötfärs. såklart. 
 
Veckans pris går definitivt till Pauluns musli med smak av blåbär och vanilj. Tillsammans med A-fil är dne himmelskt god och detta längtar jag efter varje kväll. Fått avsluta varje dag denna veckan.
 
"Stal" pappas mjölkskummare och är ganska imponerad över min förmåga att få till ett riktigt bra skum. Inte för att det egentligen är särskilt svårt, men ändå. Att nu kunna dricka riktig latte hemma är en vardagslyx!
 
Det var Jakobs tur att fixa fredagsmyset denna veckan och det blev en god härlig smoothie gjord på banan, blåbär, mjölk, vaniljpulver (och en ingrediens till) hmmm. Minns inte. Men gott var det!
 
Sista bilden! Veckans bild! Två favoriter i en smäll. Älsklings tröja som jag lever i och godast muslin! 
 
 

Kommentarer

  • Tilda säger:

    Gud vad gott allt ser ut att vara! Bönpasta är fantastiskt.

    Svar: Bönpasta i mitt hjärta ☺️
    emmajosefined.blogg.se

    2015-10-25 | 02:36:08
    Bloggadress: http://tildakaj.blogg.se
  • Hemma Hos Felicia säger:

    åh vad hungrig jag blev haha! :)

    Svar: Haha fördel/nackdel med matinlägg ;)
    emmajosefined.blogg.se

    2015-10-25 | 08:45:31
    Bloggadress: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: