emmajosefined.blogg.se

20151001

Kategori: Allmänt

1.a Oktober. Vafan hände med tiden? 

Det är iallafall höst ute nu. Tog en morgonpromenad imorse iförd fodrade tights, kompressionströja, vindjacka, mössa och vantar. 
Men mitt i all kyla känns det faktiskt skönt med höst. Vi har än så länge blivit bortskämda med sol och friska vindar. Jag har tänt ljus varje kväll och bakat in mig i sängen med en varm kopp kaffe. 
Att få ta på sig sin stora, varma, stickade tröja och vira halsduken runt sig. Det har sin tjusning, det också. 

Men nu är det slut på kaffepimplandet, efter att ha varit i Helsingborg och förberett mig på nästa Pepsodentreklam! Smile! 

Pratade med Rickard i över två timmar. Han kan konsten med att vända på mina dagar. Han är bra. Riktigt bra. Samtalet slutade med ombokning av Rom-resan, bokning av fotbollsmatch Roma-Milan och öppning av ett resekonto. Hej världen! Här kommer vi! 

Jag har lite annat jag måste ta tag i. Livet måste komma på sin rätsida igen. Ska bara hitta energin och livsglädjen. De har gömt sig långt långt bort... 




❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här: