emmajosefined.blogg.se

20151019

Kategori: Allmänt

Idag är det bara (läs gärna bara en gång till) 25 dagar kvar till USA! 

Idag har varit en bättre dag. En bra dag helt enkelt. Jag har känt glädje, motivation, styrka. Jag tar vara på dessa dagarna. 

Hade en härlig, skön och givande promenad med bästa vän. Jag tog Rickards råd och delade med mig av tankar, känslor och mående. Det är mycket, det är svårt. Men hon lyssnade, pratade med mig. Stöttar, förstår och hjälper. Hon är min trygghet och mitt stöd på hemmaplan och det känns fantastiskt att få ha henne som min vän. Hon är viktig och väldigt bra! 

Kvällen har spenderats i köket. Lagade färsfyllda paprikor och aubergine och gjorde en tomat/basilika köttfärssås. Nom nom!! 

Var nyfiken på muslin jag köpte så det fick bli kvällsmaten tillsammans med lite a-fil och sen en kopp te. 
Efter att ha facetajmat (jag vet, stavningen) med älsko en stund också så är jag nu redo att avsluta denna dagen och somna gott. 

Tack för maj, haj! 

Helgens antipasti! 










Kommentarer


Kommentera inlägget här: