emmajosefined.blogg.se

20150913

Kategori: Allmänt

Jahapp, 13 september. Har varit lika dålig på att uppdatera bloggen som Jennifer är på att uppdatera sin. Dick tycker jag att hon borde ha nåt roligt stt visa och berätta. What's her excuse?!  

Det finns ju saker man hade kunnat skriva om, diskutera eller berätta. Men jag orkar inte riktigt. Ligger nerbäddad bland tända ljus och tittar på BECK. Kommer på att jag ett tag funderade på att bli polis. Kan man välja att bli som Gunvald? 

Imorgon är det jobb och för första gången på väldigt länge, lider jag lite av söndagsångest-syndromet. Det är trist. Så för att underlätta min måndag har jag bokat in mig på ett spinningpass. Mellan benpasset och magpasset. Undrar varför jag aldrig har nån tid över till.. Vila? 

Jahapp nej men jag slänger in lite bilder då. 
Godnatt! 


Yoda? 



Kul att snapa med R.... 

Spelas ganska frekvent nu... 



Vänner ❤️

Fick blombud på min (och mammas) namnsdag av bästa underbara finaste R




Toa-selfie aka parrty 

Standard efter besök på ICA 


Pris för sötaste snap idag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: