emmajosefined.blogg.se

20151025

Kategori: Allmänt

Summering av veckan som gått. Det har varit en riktig höstvecka, frusen och trött, men jag har myst ner mig i lilla lägenheten aka förrådet med tända ljus och värmande te. 

Veckans frukost: Det jag fått avnjuta varje morgon på jobbet med mina härliga kollegor. 
2 skivor Finn Crisp toppade med kalkon, krämigt kokt ägg och lite grönsaker. Till det, morgonteet. 
Veckans inspiration: Anja Forsnors blogg har jag nog gått igenom insida, ut, fram och bak under veckan. Hon bjuder på härliga mingelbilder, fina bilder, smarriga nyttiga recept och mycket mycket mer. Enjoy! 
Veckans känsla: Kort och gott, oro och rastlöshet. Utan förklaring denna veckan. 
Veckans inköp: Hade varit ett lätt val, mina lackskor från ZARA!! Men under min och mammas söndagsshopping köpte jag ju hem både ljus, ljusstake och en fantastisk tekopp. Hur skulle jag kunna välja?! 
Veckans maträtt: Risentas bönpasta med krämig chilifärs tar priset denna veckan. Fantastiskt gott och nyttigt! 
Veckans lyckopiller: Mitt, förhoppningsvis tillfälliga, beroende av Espresso Houses kaffe latte! Fullkomligt älskar den (och skummet) och den förgyllde många morgnar. Eller ja, väckte mig till liv många morgbar. Väckopiller? 
Veckans höjdpunkt: Homeland kvällen med Matea. Fin vän, tända ljus, mjukiskläder, värmande te, soffmys, nötter och snacks och en bra tv-serie. Behöver jag säga mer? 

Kärlek! 










Kommentarer


Kommentera inlägget här: