emmajosefined.blogg.se

2015.03.31

Kategori: Allmänt

-ska ni gå nu?
- nej jag kan jogga om du vill 

Det senaste dygnet har jag skrattat så mycket så jag har träningsvärk i magen. Jag får inte luft, tårarna rinner och jag kan inte sluta skratta. 
Det började igårkväll hos Han. Har för mig att det var min manliga, vårdslösa bilkörning som var samtalsämnet och jag totalt brister i skratt. Det var mer tragiskt än kul. 
Det tog sig fram idag på jobbet. Såg ett helt sjukt filmklipp på facebook och det brast igen. Fick respons, det brast igen. Tappade fokus helt och sen var det kört. Tur det var i slutet av jobbdagen som den dök upp. 
Fullkomligt älskar att skratta 

Hör och häpna! 
Ni som känner mig vet att jag är oerhört extremt förälskad i choklad. Det är nog det bästa jag vet, min "sista-måltiden-önskan". Så kär är jag i choklad. 
Igårkväll, när magen kurrade och var missnöjd, plockar Han fram ett 200g Marabou choklad till mig!!!!! 
Nu kommer det otroliga (som aldrig förr har hänt), jag tog inte en enda ruta! 
Igårkväll svor jag inombords för att jag så himla gärna ville ha den där chokladbiten. Bit och bit, jag ville ha hela kakan. 
Men idag, idag är jag så grymt nöjd med mig själv som lyckades avstå. Klapp på axeln. 

Dagen har bestått av jobb, Maxi med mamsen, träning, städning och solning. Det är helt sjukt att här kan bli så stökigt och skitigt när jag knappt är hemma. Men visst, kommer hem från jobb, slänger av kläderna, på med gymkläderna, kommer hem från träning, av med gymkläderna, på med andra kläder (elle belle bi, vilken tröja ska vi ta?) provar 75 olika plagg, packar väskan och rusar till stationen. Sen börjar det om igen. Och ta inte av skorna för all del när du går in. 

Ny favoritkombo; Lindahls laktosfri hallonkvarg med blåbär. 
Yummi yummi in my tummy

Borde sova nu. Läste ett inlägg om kost, deff, träining och sömn. Det är tydligen viktigt med sömn. 
Grymt bra inläggförresten! 






Äntligen har fotot och farfar kommit hem till mig. 

Godnatt





 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: