emmajosefined.blogg.se

2015.03.29

Kategori: Allmänt

Jag är inte den som är den. Det ligger inte i min natur att lägga ut bilder på min kropp. På mitt tryne, ja. Men inte min kropp. Jag har uttalat mig (mindre snällt) om personer som gör det, men till mitt försvar har dem visat silikonbrösten mer än deras vältranade kropp. 

Detta är för mig själv. För min egen skull. För att jag ska må bra och för att jag ska lyckas. 
Jag har idag ätit alldeles för mycket. Nyttigt, ja, men alldeles för mycket. Jag har tre månader på mig att nå mitt mål. 
Den 1 juli ska jag vara nöjd med mig själv och min kropp. 
Det är dags att skärpa sig och ta det till nästa nivå. Step up the game så att säga. 












Och nej, det kommer inte bli några rumbilder eller liknande! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: