emmajosefined.blogg.se

2015.03.25

Kategori: Allmänt

Längsta dagen på länge är över. Jag borde inte klaga, jag väljer det själv. 

Efter att ha vaknat några gånger inatt, startade alarmet kl 06.00 imorse. Var hos läkaren kl 08.00 och på jobbet kl 09.15. Nu, äntligen på väg hem från jobbet och klockan är 20.48. 
Där fanns några stunder under dagen då jag tänkte att det här kommer aldrig att gå!! 
Men nu när dagen är över är jag grymt glad över att jag körde ett långpass på jobbet. Fick mycket gjort och känner att jag är tillbaka på banan igen. Guld värt och förhoppningsvis leder det till bättre sömn inatt. Jag känner mig iallafall inte kräkfärdig idag. 

Tre jobbdagar kvar denna veckan. Heja mig! 
Så ser fram emot en torsdagkväll med hög mysfaktor och en ännu bättre fredag. Ljusglimtar i vardagen. 



Man gör vad man kan för att hålla sig på benen. Kaffe i mängder och NOCCO! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: