emmajosefined.blogg.se

2015.03.22

Kategori: Allmänt

Det är grått och kallt ute. Här ligger jag. Min kropp säger, Emma res dig INTE idag. Mitt huvud håller inte med. Där har ni den, rastlösheten. 

I denna stora, underbart sköna säng fylld med fluffiga vita täcken och kuddar. Här tycker jag om att vakna upp.
Bredvid Han, han där som ligger tätt intill mig. 
Här tycker jag om att vakna upp. 

Det finns en Han. Jag tycker han är rätt söt. Även snygg. Enligt han, spelar vi inte i samma liga. Han har ofta fel. 

Han är bra. Lite för bra ibland. Han gör kaffe till mig på morgnarna, han hämtar mig, lämnar mig, möter mig, bär min vecko-packning. Ibland gör vi pannkakor och frossar med nutella. Ibland äter han mina kycklingmiddagar. Han köper hem mängder med choklad när jag kommer på besök. Han ger mig komplimanger. Han tar mig på rumpan. Hans beröring ger mig en behaglig rysning genom kroppen. Han pussar på mig och säger hur fin jag är. Han är snäll, oerhört snäll, men framförallt; Han får mig att skratta. Ibland så jag får kramp i magen, men jag älskar att skratta med Han. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: