emmajosefined.blogg.se

20150617

Kategori: Allmänt

Regn. Jag hatar regn. Det är inte ens något varmt sommarregn utan det är kallt äckligt höstregn! Vill bara sova fram till jul. 
Är sugen på lussekatter och glögg. 

Har varit på den mysigaste och bästa lunchen idag i parken. 
Jag är helt tagen och kan inte riktigt finna ord till allt. 
Jag har iallafall bestämt mig. Jag ska njuta och ha roligt och fantastiskt denna sommaren. Ta till vara på varenda stund. Sen får vi helt enkelt se. 

Utbildning hela dagen imorgon på jobbet. Vem har tid med det? Får bli att åka in tidigare så jag hinner kolla mejlen och fixa eventuella saker som dykt upp där. 
Sen är det långhelg igen!! Känns som jag knappt har varit på jobbet denna veckan. Och det är midsommar med regn och åska. Underbart! 

Smått förvirrad. De orden avslutar jag med idag. 
Godnatt! 




Vissa personer i ens liv ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: