emmajosefined.blogg.se

20150611

Kategori: Allmänt

Gokväll gokväll! 
Ligger nerbäddad och väntar på att nagellacket ska torka. Det är en viktig del inför morgondagen. För imorgon händer det! FOO FIGHTERS !!! 

Jag och Alex kör till Götet vid lunch imorgon, köper varsin Foo Fighters tröja, röjer på konserten, har galet kul och kör sedan hem. Klockrent! 

Tror jag tidigare nämnt att jobbet har renoverat gymmet till ett komplett och riktigt bra gym. Så de senaste dagarna har jag tränat där istället. Sparar in mycket tid och det är smidigt att bara sticka in direkt efter jobbet. 
Sen finns det kanske en annan anledning också till varför jag tränar där...

Jag vill säga hur mycket som helst. Jag hade kunnat säga hur mycket som helst. Men jag håller på det. Men! Jag har svårt för att sluta le. 

Dags att krypa till sängs. Upp tidigt imorgon. Har inte bestämt mig för om det blir gymmet imorgon bitti eller åka tidigare till jobbet. Återstår att se. 
I vilket fall natti natt! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: