emmajosefined.blogg.se

20150604

Kategori: Allmänt

Det är torsdagkväll och jag kan nu kryssa av dag 4 på nya kostschemat. Det har varit en tung vecka med enorm trötthet och huvudvärk. Jag har gått från cirka 8 koppar kaffe om dagen till 0 koppar. Från 2-3 påsar tuggummi om dagen till 0 påsar. Dragit ner på kaloriintaget och ökat träningen igen. Tro fan jag har varit trött! 

Men! Det känns ändå bra. Jag är grymt motiverad och taggad och hela sättet med all planering av mat och träning tycker jag bara är riktigt kul. Jag märker redan att kroppen börjat reagera och den mår mycket bättre. Nu är det bara att bita ihop och köra på! 

Imorgon är det äntligen fredag! Och det vankas jobbfest! Ska bli grymt roligt även om jag kör nyktert och tar tåget hem på kvällen. 
Kommer vakna pigg och kry på lördagmorgon, redo för ett gympass! Längtar! 

Nu är det godnatt! Gymmet om bara några få timmar igen! 
Underbart! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: