emmajosefined.blogg.se

20150714

Kategori: Allmänt

Godmorgon tisdag!
Jag börjar dagen med att, från sängen, sjunga med till Emeli Sande-Imagine, efter att ha skrattar åt att Rickard letat efter matlådan från gårdagen och funnit den, inte i kylen eller i frysen, utan i köksskåpet bland kastruller och grytor. 
Förvirrad.se ? 

Idag ska jag, mormor och mamma gå på kantarellspaning, i hopp om att kunna äta smörstekta kantareller ikväll. Så himla gott!!

Igår hände det! Snyggot köper hem en STOR burk nutella och gör nutellalasagnen som han så länge pratat om. Nu vet jag hur det är att komma till himlen. Emma + Nutella = forever

Kroppen skriker idag men får bli gymmet och morgoncardio innan jag tar tåget till Hässleholm. Som sagt, nutellalasagne... 



Jag skriver och suddar ut. Om och om igen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: