emmajosefined.blogg.se

2015.04.01

Kategori: Allmänt

April April din dumma... 

Första april är här. Det är sjukt vad tiden går fort. Känns som det nyss var jul. Blev lite sugen på glögg igår när snön föll utanför fönstret i Älmhult. Blev ganska fort avvisad av Nate the great som började locka med sommar, sol och strand. Helt plötsligt var glöggen ersatt av paraplydrinkar. 

Jag behöver semester. Typ, jättemycket!  En billig sista-minuten bara för att komma iväg lite. För att få en paus från livet. Ligga på en strand hela dagen och inte göra ett dugg. Inte bry mig om nåt, inte ha några tider att passa eller några måsten. Att bara va, det längtar jag efter. 
Det senaste året har varit tungt och sprungit fram i ett. Det har hänt mycket och jag har gasat på för fullt och aldrig stannat upp för en paus. Jag känner hur det är på väg att komma ifatt mig nu. Verkligheten. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: