emmajosefined.blogg.se

20140107

Kategori: Allmänt

Godmiddag!
Jag har nyss fått avnjuta en tallrik av Johans fantastiska soppa till middag. Den är gudomligt god. Fylld med tomat, morötter, selleri , blomkål, chili, vitlök och kött. Massa näring som mättar härligt.

Igår var första passet på gymmet. Första passet på länge. Första passet på det nya året. Och vi började med ben!
Japp jag kryper fram idag. Vi pressade på ganska bra med bland annat favoriten, squats. 9 övningar på en timme sen var det dags att töja. Aj Aj Aj!!!
Jag brukar vara riktigt dålig på det men insåg att jag inte hade mycket till val om jag skulle komma upp ur sängen idag.

Ikväll kör vi bröst, triceps och mage. Jag fullkomligt älskar att träna armar och mage!

Ses på gymmet!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: