emmajosefined.blogg.se

20130924

Kategori: Allmänt

efter jobbet idag var jag riktigt sugen på att krypa ner under täcket och slumra till lite med några avsnitt av Grey's. Men (!!) med lite pepptalk och efter en titt i spegeln kom jag iväg till gymmet och genomförde mitt planerade pass. Idag var det mage och rygg med intervaller på löpbandet som avslutning.
Väldigt nöjd med mitt beslut nu efteråt.

Helgen var fullspäckad och efter att ha legat hemma i sjuksängen nästan hela veckan var jag ordentligt utvilad och hade massor av energi.

Fredagmorgon och klockan ringer 07.30 (en dag när man är ledig). Jag hämtade Theo och Leah och efter att ha tittat på Eric Saade konsert på film så gick vi till biblioteket och sen hann vi med en snabbfika också innan vi hämtade Lowa vid bussen.
På kvällen var det överraskningsfest för Linda som fyllt 40. Riktigt roligt och en lyckad överraskning.

I lördags var det en heldag med älskling och Greys efter att jag och mamma hade varit i kristianstad och shoppat skor. Två par var blev det. Nu är hösten välkommen.

puss




















Kommentarer


Kommentera inlägget här: