emmajosefined.blogg.se

20130918

Kategori: Allmänt

Man måste ta vara på livet. Göra det bästa av var dag och lägga sin energi på det som är viktigt, som verkligen betyder något. Allt annat har ingen roll i slutändan ändå. Meningslösa bråk och oenigheter. Skratt kärlek och lycka är vad man borde eftersöka var dag och ta till vara på. Man vet aldrig om det plötsligt tar slut eller försvinner bortom räckhåll. Livet går fort. Alltför fort och jag vill inte kasta bort det på stunder jag om fem år inte kommer minnas. Jag vill heller inte kasta bort det på stunder utan glädje. Utan lycka och kärlek. Jag vill inte kasta bort det på stunder utan dig. Jag ska förevigt älska dig och ge dig den enorma kärlek jag känner. Du ska skratta var dag för ditt skratt är vad som lugnar min själ. Jag ska göra var dag minnesfull, med dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: