emmajosefined.blogg.se

20130306

Kategori:

Shit, 6 mars redan!
Men vet ni vad, våren är här! Idag har vädret varit alldeles för underbart så jag har varit med min höggravida fina syster och hennes lilleman hela dagen. Vi har handlat god lunch, varit på mixhuset och drömt oss bort bland all inredning och vi har suttit i solstolarna på hennes terass och bara njutit av solens heta strålar. Fantastiskt! Jag tar gärna fler av dessa dagar.
Under kvällen har jag jobbat och sen mötte jag upp Lina så gick vi till Espresso House som hade nyöppning idag. Vilket mysigt café dem har fått till, så där lär väl drickas en del chai latte framöver.
Nu ligger jag i sängen och spelar cher- you haven't seen the last of me om och om igen. Jag har en tendens att spela sönder låtar. Jag ska försöka somna snart innan hjärtat kommer hem och väcker mig. Har saknat honom massor!

Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: