emmajosefined.blogg.se

20130730

Kategori: Allmänt

Helgen som gick var helt underbar!
Jag var långledig (3 dagar i rad) och njöt av varje sekund.

Fredagen tillbringade jag på den efterlängtade stranden tillsammans med johan, mormor och morfar.
Detta efter att jag (självklart) vaknat kl 06.30, pigg som en lärka. Jag tog min nyfunna tid till fånga och begav mig till gymmet.

Fredagkväll var full av goda drinkar och politik. En och annan visa hördes från ett hörn då och då.

På lördagen åkte vi till älskade Göteborg för ett besök på Liseberg. Storebror med fru och barn hängde på och det är vi väldigt glada för. Pizzabuffe, sockervadd, karuseller, skratt, skrik, sol och fantastiska människor gjorde denna dag magisk!

I söndags var det stranden igen. Denna gång med föräldrarna. När vädret svek oss för en liten stund spelade vi minigolf. Vinnaren nämns ej.

Två dagar har sprungit iväg av denna veckan. Nedräkning till helg kan snart börja. Hoppas den bjuder på lika mycket härligheter.
puss.






































Kommentarer


Kommentera inlägget här: