emmajosefined.blogg.se

20130413

Kategori: Allmänt

Woop Woop. Igår umgicks jag med mamms och papps på kvällen. Jag och pappa försökte köpa en bil, men det gick väl inte så bra som vi hoppats. Han som hade lagt ut annonsen ville ha 14.000 för bilen, så jags krev att om han släpper den för 10.000 så köper jag den redan imorgon. Då svarade han med att han inte kan gå lägre och jag skrev att jag inte kan gå högre. Så då gick han ner till 11.500 (500 kr billigare haha) Så jag skrev tyvärr, jag har en likvärdig för 8000, släpper du den för det så har vi en affär. Då svarade han bara: Lycka till! haha Sen imorse när jag kollade mejlen så hade han skrivit igen och ville släppa den för 10.500 :- . Men det blir fortfarande tåg för mig till jobbet.
 
Senare kollad evi på storebrors match på TV. Landskrona Bois - Ängelholm. Vilket nervvrak man kan bli av lite fotboll. Bois hade två stolpar, en ribba och en på mållinjen. Jag har aldrig förr sett sådan otur. Men det gjorde iallafall att det var en ganska rolig match att titta på, trots att det slutade 0-0.
Vovsingen Rambo följde med mig hem och sov hos mig under natten. Skönt med lite sällskap nu när hjärtat är borta. Dock skällde han så fort han hörde något utanför, och jag är rättså lättväckt, så sovtimmarna blev ganska få under natten och sen var det ju klart en morgonpromenad vid kvart i 8. Men sen lyckades jag få honom att krypa ner i sängen och snooza med mig till halv 10.
 
Dagens stora chock kom när lillebror kom ner för trappan hos mamma och pappa idag iklädd träningskläder och följde med mig och Sara ut på vår löprunda. Det kändes faktiskt väldigt bra för att vara första ute-löprundan på väldigt länge. Lätta steg och bra luft. När vi hade kommit ungefär halvvägs kom Andreas, Theo, izabella och Rambo körandes i bilen bredvid oss och tutade och vinkade. Vi kom i mål, stretchade, drack vatten och sen ringde jag Jennifer för ett besök på gymmet. Idag körde vi, ben, rumpa och mage. Nu är jag helt slut och ska krypa ner för ett avsnitt av Greys Anatomy innan jag tar tag i kvällen.
Puss.
 
P.S Jag saknar min älskling sjukt mycket!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: