emmajosefined.blogg.se

20121113

Kategori: Allmänt

Det finns inte alltför mycket att rapportera om min 25 års dag. Spenderade först 9 timmar på jobbet, därefter 5 timmar i sängen framför tvn med en stor bit chokladkaka och än så länge 21 timmar av saknad och längtan efter mitt hjärta.
För er som inte visste det är jag född fredagen den 13/11 klockan 13.00. Otursbarn? När jag var liten och mina syskon ville göra mig arg eller ledsen så brukade dem kalla mig för det och fram tills idag har jag haft stunder i livet då jag har trott att i ordboken under ordet otursbarn står det EMMA DAHL. Men jag har insett att livet aldrig kommer vara en dans på rosor. Dalarna slutar aldrig komma hur mycket man än försöker undvika dem. Ibland lyckas man kanske gå runt en eller två, men det dyker alltid upp en ny och man faller långt ner i hålet för att sakta ta sig upp igen. Men det är det som är det fina; UPP kommer man ALLTID!
 
 
Jag har min älskling att tacka för mycket!
 
Puss.
 
 

Kommentarer

  • viki säger:

    i like att du ska börja blogga igen! och din länk, gulligull! <3

    Svar: tihiii. <3
    emmajosefined.blogg.se

    2012-11-13 | 22:26:22
    Bloggadress: http://vikz.blogg.se

Kommentera inlägget här: