emmajosefined.blogg.se

20121112

Kategori: Allmänt

Okej, jag tänkte ge mig på ett nytt sista försök till att komma igång med bloggen. Återstår att se hur det går.
 
Imorgon är jag närmare 30 än 20. Jag säger det med darr på rösten och hoppas på att det är sant som man säger: "man är inte äldre än man gör sig".
Den nya delen av mitt liv, på andra sidan 25-års strecket, börjar iallafall bra. Julen närmar sig, så också nyårsafton och med den min och hjärtats resa till Thailand. Två veckor på kritvita stränder och med klarblått vatten är varmt välkommet i vintermörkret. Jag ska försöka koppla av och njuta så gott jag kan även om risken finns att man står utan jobb när planet landar i köpenhamn den 16 januari. Verksamheten ska läggas ner, sista arbetsdatum är ännu ett frågetecken. Så jag välkomnar en mysig jul, en fantastisk resa med älskling och håller tummarna för att ett nytt jobb dyker upp inom en snar framtid.
Välkommen du ljuva 25 år!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: