emmajosefined.blogg.se

2015.05.21

Kategori: Allmänt

Varför gör man inte bara det? Det som man så gärna vill och inte riktigt kan sluta tänka på? Ja, där finns de fåtal människor som gör det men jag är inte en av dem. Jag önskar så att jag var.

Så varför gör jag inte bara det? 

Jag är utttåkad. Less på tillvaron och vardagen. Min rastlösa själ behöver underhållas. Den behöver något annat. Detta är inget för mig. Detta uppfyller inte de kraven jag tydligen har på mitt liv. Jag borde verkligen göra mågot åt det. 

Så varför gör jag inte bara det? 

Ursäkter. Alla dessa utsäkter. Rädslan att förlora de ljusglimtar jag har i livet idag. Tänk om? 
Är det menat så är det menat även om något år. Eller? Det här med för alltid... 

Emma! Du lovade dig själv, sluta lev för någon annan! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: