emmajosefined.blogg.se

2015.05.20

Kategori: Allmänt

Jag fattar att du är ovan, men kom igen?! 

Mina ben är inte glada på mig. Efter att ha massakerats av träning en vecka i streck gjorde dem mig spyfärdig idag på gymmet. Högt tempo och tyngre vikter gav mig svindel men det kommer så va värt det! 
Resultat av bättre kost och hårdare träning börjar visa sig och motivationen är bättre än på länge. 
Det är detta jag vill göra. Det är såhär jag vill leva. Träna! 
Jag har så enormt kul och trivs oerhört bra på mitt andra hem, gymmet. Finns inget och ingen som ger mig så mycket som träningen, på alla plan. Jag mår som bäst där. Känns som att inget annat spelar någon roll. Det är högst på min prioriteringslista. Får jag bara träna så är jag nöjd. 

Nu är det hem och göra banan/kokos pannkakor. Yummy yummy!! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: