emmajosefined.blogg.se

2015.05.11

Kategori: Allmänt

Har bokstavligt talat bäddat ner mig i soffan på jobbet. Kuddar, filtar, tjocktröja och avnjuter min hallonkvarg toppad med blåbär och hallon. En bättre lunch. En behövlig lunch. 

Helgen passerade alldeles för fort. Kan det va för att jag vill göra om den? 
Ren magi. Som att vi aldrig varit ifrån varandra och aldrig utan Rudolf. 
Skumpa, bad, restauranghäng, öl, shots och skratt! Enormt mycket skratt! 

Jag kände mig inte bakis när jag vaknade men märkte ganska snabbt att jag numera ingår i kategorin orutinerad partypingla. 
Hjärtat hämtade mig vid halv 10 på söndag morgon. Klockan 10 sov jag gott i hans soffa för att inte vakna förrän klockan 16 igen. Ångest? Orkade inte bry mig. 
Han fixade Greys, mat och Ben & Jerrys och visade än en gång att han är för bra för mig. 
Mycket tankar, många känslor, klassisk söndag! 

Skypade lite med Jennifer, guldstund denna söndag. Måste åka dit. Typ nu! 

Så vart det måndag igen, efter en konstig natt sitter jag och stressar och fryser på jobbet. Allt är alltså som det brukar vara. 

Längtar till gymmet. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här: