emmajosefined.blogg.se

2015.03.27

Kategori: Allmänt

Vaknade inatt av mitt eget skrik. En millisekund senare känner jag krampen i vaden. I panik försöker jag slå lite på Han och skrika lite högre. Inga ord kommer ut. Han vaknar till liv och undrar vad det är frågan om. Jag lyckas få ur mig att jag har kramp och han börjar klämma på benet. "Fel ben" "Inte låret, det är vaden!" Det släpper och jag kan somna om, just innan jag skulle börja gråta. 

Att yra bort sig i Tyringe klassas som en merit... 
Har försökt få kombinationen att fungera, Han och träning. Idag lyckades jag lösa mitt "problem". 
Efter många felsteg och omvändningar kom jag rätt i löparspåret, visar sig att Tyringe har en utmärkt löparslinga, precis bakom hans slott. Det absolut bästa med den var att när jag tog mina sista löpsteg landade jag mitt i ett utegym !! Ett helt okej sådant också! Hur glad blir man inte?! 
Färdig, skickar ett sms till han: " hur hittar jag ut?" 
En liten promenad senare, förbi skylten: välkommen till Tyringe, är jag "hemma" bland nykokt kaffe. Japp, jag hade en utomordentlig morgon. 

Dagen har fortsatt på det spåret den startade. En god frukost, två koppar kaffe, en dusch och lite hårproblem senare var vi på väg mot lustiga huset i ny tappning. Barnasinne! 
Har jag sagt att jag älskar att skratta med dig? 
















Kommentarer


Kommentera inlägget här: