emmajosefined.blogg.se

2015.03.04

Kategori: Allmänt

Prioriteringar.
 
Japp, jag tränar mycket. Men om det ger mig glädje och energi, är det då inte att prioritera sig själv? 
 
Japp, jag jobbar mycket. Jag trivs på mitt jobb, med stressen och alla extra arbetstimmar. Jag känner mig viktig och behövd. Så jag prioritera det, för jag prioriterar mig själv. 
 
Jag ger tid och energi till familj och vänner. Jag ger dem kärlek och vi delar många skratt och tårar. För mig är dem viktiga och jag mår bra av att ge allt jag kan till dem, så jag prioriterar mig själv. 
 
I min värld, kan jag kombinera familj, vänner, kärlek. Min familj är min kärlek och mina vänner är min familj. 
 
Allt går hand i hand. Går det bra jobbet, är jag glad när jag kommer hem. Har jag haft ett bra pass på gymmet, är jag full av energi. En kväll med vännerna eller familjen ger mig skratt och kärlek. Mår jag bra, kan jag få personer i min närhet att må bra. 
 
Jag har turen att inte behöva välja; vänner, familj eller kärlek. 
Genom att prioritera mig själv, prioriterar jag alla andra. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: