emmajosefined.blogg.se

20150623

Kategori: Allmänt

Jag tycker jag borde ha något att skriva om, något att berätta men kan inte komma på något vettigt. 

Jag mår bra och känner mig glad. På ett för mig, lite ovant sätt. Det är svårt att förklara och det är förmodligen en mängd olika faktorer som har lett till mitt välmående. (Vilka ordval...) 

Framförallt är det nog vissa personer som spelar stor roll i allt och att jag har en del kul framför mig. Man blir liksom lite pigg på livet igen. 
Det är tre veckor kvar till semester, det är (kommer bli) den bästa sommaren och jag åker till Stockholm nästa vecka med bästa Nate! Tjänsteresa som man så fint kallar det. 

Skypa med Jonas igår. Snacka om att man blev pepp, taggad och lite smått galen av den timmen (som sprang iväg). 

Träningen och kosten rullar på. Tränar allt oftare på jobbet och man börjar bli någorlunda bekväm där. Vägning och mätning går på rätt håll hela tiden och jag ser att muskler och linjer blir tydligare. Motivationen börjar svikta lite men det är bara att kämpa på! 

På torsdag är det kvalitetstid med bästa vän. Längtar massor!! 

Nej men nu är det väl inte så mycket mer att berätta. Magen kurrar, anländer snart till hässleholm med mitt älskade krösatåg

Ha det! /krösagudinnan 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: