emmajosefined.blogg.se

20150828

Kategori: Allmänt

Augusti är snart slut och jag har nyss avslutat ett 2 1/2 timmes långt gympass. Är så härligt att bara köra på när energin och orken finns där. Idag var det ben/rumpa och mage som fick jobba lite. Självklart med aktiv vila! 

Det var mätning och vägning imorse, efter första veckan. Är väl helt okej nöjd med resultaten. 
-4kg vikt
- 5cm mage
- 3cm armar
- 0,5cm lår
- 3cm rumpa

Nu är det 12 veckor kvar tills målet ska vara nåt. Bara att kämpa på!! 

Ni vet den där filuren som är så fylld av kärlek och sprider livsgnistor och livsglädje runt sig som om det vore hans heltidsjobb. Han är rätt bra! Lite mer än "rätt" om jag ska va helt ärlig. 
Jag säger bara, jorden runt och tillbaka igen.. Men vi börjar med USA i höst och sen en weekend till Rom i januari (som för övrigt var en "tidig" B-day suprise till mig) Sa jag att han var bra?! 

No matter how far the distance is.... 

Puss! Från en bättre måndag 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: