emmajosefined.blogg.se

20150816

Kategori: Allmänt

Det blev några få timmars sömn. Jag borde vara van, men utfallet blev annorlunda idag. Kan bero på alkoholkonsumtionen igår.
I vilket fall, det var dop för Livia 09.30 så bara att pallra sig upp. Under den timmeslånga, sövande gudstjänsten satt jag och myste med Saga. Slumrade till imellanåt båda två. 

Har sedan varit hyfsat effektiv idag. Efter ett maxibesök med mammsen har jag sedan gått igenom hela garderoben (förutom det som fyller hela tvättkorgen och det som fått den ärofyllda platsen i källaren), sorterat och kastat en väldans massa kläder. En skrämmande stor del av det med prislappen kvar. 

Efter det va det matförberedelser för veckan. Nu drar jag igång igen. Äntligen! Ska erkänna att jag längtat rättså (!!) mycket!! Stenhård träning, strikt kost och största fokus. Mot mitt mål! Jag är grymt taggad och så redo! 
Där är lite skillnader denna gången, jämnfört med tidigare. Hårdare träning , fler pass, mer förbränning, ökat antal styrkepass och ännu striktare med kosten! Jag vet vart jag vill och jag SKA ta mig dit!! 

Taggar nu att få somna till Hunger Games! 

Sam Smith - Lay me down, säger allt... 

Puss!! 
















Kommentarer


Kommentera inlägget här: