emmajosefined.blogg.se

2015.04.16

Kategori: Allmänt

Godmorgon fredag! Japp, ni hörde rätt. Det är fredag för mig idag. Sista jobbrycket denna veckan sen tar jag helg! 

Jag har börjat inse att jag far och flänger runder väldigt mycket. Överallt och ingenstans. Jag har förmodligen också miljontals saker i huvudet eftersom jag även fortfarande lider av sömnbrist. Igår fick jag, eller rättare sagt gav jag mig själv ett tecken på att det kanske är dags att tagga ner. 
Jag kör mot rött ljus, rakt ut i en korsning, i full fart! What The F*uck?!?! 
Inte förrän jag ser mannen med barnvagnen gå över övergångsstället reagerar jag, "hmm, hur kan han ha grönt samtidigt som jag?!" 
Då slår det mig. Emma! Du körde mot rött. I samma tidpunkt som tanken slår mig, kommer en bil från vänster sida. Han tvärbromsar och där står jag mitt i korsningen, inser att jag faktiskt tittade på stoppljuset, såg att det var rött, men körde på ändå. 
Ja, jag blev lite rädd för mig själv. 
Dags att tagga ner! 

Idag är det torsdag och väderprognosen säger inget regn. Håller tummarna för det. Jag lyckades komma upp och invadera gymmet kl 05 imorse. Och denna gången hade jag det helt för mig själv. Körde rygg och triceps, tråkigaste jag vet och kanske därför det inte går så bra. Men jag gör det iallafall. 
Åker till Han ikväll för massa mys. Och massa skratt, som alla gånger förr. Helt lovely bara. Han gör mig sådär lite extra glad. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: