emmajosefined.blogg.se

2015.03.25

Kategori: Allmänt

Klockan står på 03.20 och det är andra gången jag vaknar denna natt. Tror dock fortfarande att det är en fördel för mig att lägga mig lite tidigare på kvällarna. 

Igår var en tung dag. Jag har aldrig mått eller känt som jag gjorde igår och det var riktigt skrämmande. 
Ska jag gråta eller ska jag kräka? Var är jag? Vad gör jag? 
Känslorna var många och obehagliga när jag lämnade jobbet igår. Jag trivs med mitt jobb, nej jag älskar mitt jobb! Men igår var det nog kroppen(?) som sa ifrån. 
Jag hoppas på en bättre dag idag trots att jag nu ligger och tänker på allt jag behöver göra och kanske inte riktigt ser ljuset i tunneln än. Men från gårdagen kan det bars gå uppåt. Eller? 

När jag satt på tåget hem igår ville jag bara få komma hem, låsa dörren, slänga kläderna på golvet, krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. 
Jag gick direkt till gymmet och lyfte tyngre vikter än jag någonsin tidigare gjort. 
Ren rehab för kropp, själ och knopp! 

Träningsstången har äntligen fått sin plats i dörröppningen tillsammans med pilatesbollen. Stort tack Peter! 

Nej, men om man kanske ska försöka somna om igen. Klockan ringer 06.00 sen är det fullt ös hela dagen. Jobbar till 20.15 ikväll så blir en lång dag. Blir en vilodag. 

I put my walls back up











Kommentarer


Kommentera inlägget här: