emmajosefined.blogg.se

2015.03.22

Kategori: Allmänt

Det har varit en typisk söndag, el classico. 

För en gångs skull låg jag och drog mig länge i sängen imorse. Först vid 10-tiden lyckades jag orka förflytta mig till duschen där det tydligen bjöds på skönsång. Att strosa runder i hoodie med Miss Melissa Horn i öronen gav mig känslan; det är söndag, so what?! 

Försökte locka upp ett halvt levande, halvt något annat, lammkött ur sängen men mission failed. Inte ens american pancakes med nutella kunde rubba honom ur sömnen idag. Fint uttryckt. 
Detta efter att han både duschat och fixat kaffe vid kl 8 imorse. Ett frågetecken på den? 

Jag är nu i mitten av Twilight film nr.2. Foodprep för kommande vecka är klar. Nya utmaningar väntar. Det blir tre stenhårda månader nu men det Ska gå! Jag Ska lyckas! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: