emmajosefined.blogg.se

2015.03.21

Kategori: Allmänt

Godmorgon världen. Godmorgon lördag! 

Idag är jag rastlös. Det är nog en av mina vanligaste sinnesstämningar. Om det nu ingår i den kategorin? 
Vädret är skit! Regnet smackrar mot fönstret och den tredje kaffekoppen börjar göra sitt jobb. 
Jag längtar efter gymmet. Att få svettas och få utlopp för alla mina aggressioner? Nej, jag vill nog bara slå på boxningssäcken lite. För att jag kan. För att det är kul. 

Fantiserar om att sätta mig på planet till Thailand och va för mig själv i någon vecka. Kanske någon månad. Att vakna till soluppgången, äta bra och god mat, tillbringa hela dagarna på ett utegym och kvällarna på stranden i lugn och ro. För mig själv. Bara jag. 

Jag tror det är min nya upptäckt på instagram som har lockat fram dessa känslorna, fantasierna, drömmarna? Vilken tjej! Vilken fysik! Motivation och inspiration är hon för mig! Träningssugen? Varje dag. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: