emmajosefined.blogg.se

20150606

Kategori: Allmänt

Det är lördag. Jag är kär i lördagar. Solen börjar komma fram, träningspasset är gjort och efter att ha stressat med matförberedelse och dusch (gjorde allt på 30 min!!) är vi nu på väg till storebror som fyller 31! 

Idag kör jag sandaler och kortkjol. Det ÄR sommar! Trotsar regnet. 

Igår var det jobbfest med AW-tema. Alltid lika roligt. Och fast man var nykter och åkte hem vid 22-tiden svängde man de lurviga. 
För att slippa folks kommentarer åt jag min kvällsmat på toaletten. Skrattade gott åt mig själv så fick skicka en stöttebild till Camilla. 
"Det ÄR normalt att själv välja vad man äter." 
Orkar inte försvara mig mer. 

BC-gruppen (min avdelning) förberedde oss hemma hos Malin med snittar, skumpa och polkagrisdrinkar. 
(Nej, jag hade egen mat och drack vatten, men skrattade så jag fick kramp i magen ändå). 

Sen åkte vi familjebil till a-huset där baren var öppen, livebandet (timon & pumba) strax intog scenen och ett gäng härliga, glada människor. 

Trevlig lördag! 















Kommentarer


Kommentera inlägget här: