emmajosefined.blogg.se

2015.04.04

Kategori: Allmänt

Körde ett ordentligt pass på gymmet idag. Det var längesen jag var så svettig, spyfärdig och skakig i kroppen. Riktigt härlig känsla! 

Vägde in mig häromdagen på 51kg. Har gått upp från 48,9kg senaste månaden och i detta fallet är det väl positivt. Men vill nog försöka hålla mig här, viktmässigt. 
Mätte inte om mig denna gång. Får se om jag gör det nästa vecka.  
Känner att jag är på rätt väg. Kroppen orkar mer, längre och tyngre. Jag har det lite kämpigt med kosten, pendlar väldigt mycket men även det blir bättre. Har nu slutat helt med godis, socker, skräpmat och allt annat skit. En "ätardag" består numera istället, framförallt, av större portioner och fler portioner. I stort sett ett större intag av det jag annars äter.  Unnar mig nötter om jag är sugen. Än så länge går det bra och jag tror detta kommer funka för mig. En vecka till, på detta ganska extrema underskottet, sen är det ökning av protein som gäller. Ska bland annat äntligen få njuta av mitt caseinpulver med smak av cookie dough!! Har provsmakat och den är helt ljuvlig! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: