emmajosefined.blogg.se

20130410

Kategori: Allmänt

Jag lyckades få med mig Sara till gymmet idag och jag måste säga det; Mammorna 2013 är riktigt på G!
Hon sms, prata i telefon och träna samtidigt. Min syster och Sara är två helt enastående tjejer som imponerar på mig om och om igen. Som om det inte är nog att kunna göra två saker samtidigt, som vi andra normala tjejer, så gör dem tre och fyra saker samtidigt. Och inte nog med det, utan på det hela så lyckas dem vara den bästa tänkbara mamman till sina tre respektive två barn. Allt detta och massor mer så lyckas dem alltid ALLTID se sådär galet snygga och fräsha ut också. Så en STOR eloge till er och alla andra supermammor och superkvinnor där ute!
Puss.
 
Lowa, Theo, Izabella & Colin
Och lilla Leah
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Emma!!! Älskade svägerska, tack för dina fina ord, värmer som in i! Bästa komplimangen... Alla är vi nog superkvinnor och supermammor och kan plocka fram dem när det behövs:)). Du är redan en av kvinnorna och är garanterad att du även kommer bli en supermamma!

    2013-04-14 | 22:18:03

Kommentera inlägget här: