emmajosefined.blogg.se

20130408

Kategori:

Det blev full rulle idag efter en lång sovmorgon. Sambon kom och hämtade mig för lunch hos svärföräldrarna. Lika gott som alltid. Vi var duktiga och hoppade över tårtan idag. Sen åkte jag hem till syster för lite bebismys. Leah är så söt och hon växer för fullt. Det har redan gått tre veckor, tiden bara springer iväg. Jag luktade, klämde, kände, kramade och pussade på henne innan Lowa & Theo kom hem från skolan. Då blev det hemmagjord smoothie, och sen full lek ute på tomten med storebror, storasyster och alla barnen. Luften var full av skratt, glädje och kärlek. Älskar mina syskon och mina syskonbarn. Efter en stund fick vi rusa till Sara som trodde någon hade brutit sig in i huset, falskt alarm! Som tur va. När vi ändå var på språng så gick vi till floraparken för fortsatt lek och buss med hinderbana, fotboll och gungor. Som att man inte borde varit trött nog då, men jag begav mig faktiskt till gymmet efteråt och körde mage,rygg,bröst + dagens 150 squats! Nöjd! Under kvällen har jag och johan varit på Harrys och ätit god mat och haft en mysig stund. Efteråt slog det oss att vi hade varit tillsammans i 1 1/2 år. Grattis till oss! Nu har vi nyss tittat på Filip & Fredriks nya program: Nugammalt. Rätt kul men får ge det någon gång till innan jag bestämmer mig för en slutlig dom.
Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: